Mukauta pupuviholliset näillä zombiskineillä ja puolusta pesääsi hylättyjen autojen lomassa, vuoren ja autiokaupungin välissä. HUOMAA: Tämä paketti sisältää sekä Zombie Skins -paketin että Zombie Arena -paketin.