Ammuskele pupuja ja päivitä aseitasi keräämällä kolikoita. Pystytkö puolustamaan pesääsi hyökkäykseltä? Häädä tunkeutujat porkkanakiväärillä, ammu konekiväärillä vesimeloninsiemeniä tai kylvä tuhoa papulaserilla. Haluatko tuhota mahdollisimman monta niistä kerralla? Nauristykki tekee suurimman tuhon. Ovelia tupsuhäntiä on monenkokoisia ja -näköisiä. Jotkut osaavat jopa lentää, joten tarvitset kaikki mahdolliset aseet, jotta voit pitää pahankuriset puput loitolla. Se, miten niistä tuli pahoja, mistä ne tulivat ja kuka opetti ne lentämään, jää arvoitukseksi. Nyt ei kuitenkaan ole aikaa pohdiskella tällaisia, tartu vain suosikkiaseeseesi ja anna pupuille kyytiä – Blast 'Em Bunnies! Kerää kolikoita ampumalla ne ja käytä kolikot uusiin aseisiin, päivityksiin, ammustyyppeihin ja kuntoparannuksiin! Hyppää hienoille uusille areenoille tai mukauta pupujen ulkonäkö ladattavilla areena- ja skinipaketeilla. Kuinka kauan pysyt hengissä Survival-tilassa ja kuinka monta pupua saat hengiltä Slaughter-tilassa!? Tartu uskolliseen porkkanakivääriisi, vesimelonikonekivääriisi, nauristykkiisi tai papulaseriisi ja ota selvää! Survival-tilassa on neljä vaikeustasoa (Easy, Normal, Hard ja Very Hard) ja Slaughter-tilassa kolme (Normal, Super ja Ultra). Pääsetkö kaikki läpi? Mukauta pelikokemuksesi Clown-, Luchador-, Ninja-, Urban Army- ja Zombie-skineillä ja areenoilla. Avaa päivitykset nopeammin 2x, 5x ja 10x Multipliereilla. HUOMAA: Tämä paketti sisältää kaikki Blast 'Em Bunnies, viisi skinipakettia, viisi areenapakettia ja kolme kerroinpakettia yhteen yhteishintaan.