Mukauta pelikokemuksesi Clown-, Luchador-, Ninja-, Urban Army- ja Zombie-skineillä ja areenoilla. HUOMAA: Tämä paketti sisältää kaikki viisi skinipakettia ja viisi areenapakettia yhteen yhteishintaan.