Bear With Me: The Lost Robots
Varjoisa episodin kokonaisuus ja napsautuksella seikkailujen sarjaan siirtyminen, Bear With Me on palannut! Esittelyssä Bear With Me: The Lost Robots - aivan uusi esiosa luvussa, joka esittelee Amberin veljen Flintin ja tunteettoman etsivän Ted E. Bear. Siirry Paperikaupungin maanalaisiin kortteleihin, uusia hahmoja rikkaan tietämyksen kanssa, johtaen ensimmäisten 3 jakson tapahtumiin sisällössä Bear With Me. Synkkiä kuulusteluja, sarkastista pulinaa ja haastavia palapelejä sankareidemme odotettavissa näiden kerätessä johtolankoja ratkaistakseen suuremman ja synkemmän mysteerin. Esitellen muistettavan ääniraidan, laajennetun kerronnan ainutlaatuisesti piirretyn 2D-animoidun taiteellisesti korostettuna vaikuttavalla film noir -tyylillä, Bear With Me vie pelaajat tunteellisen vuoristoradan läpi matkalle, joka päättää päähenkilöidemme kohtalon.