Bear With Me: The Complete Collection
Bear With Me: The Complete Collection sisältää kaikki aikaisemmin julkaistut jaksot, sekä myös uuden esijakson The Lost Robots. Tämä kokoelma on ehdoton tapa pelaajille kokea sisältö. Synkkiä kuulusteluja, sarkastista pulinaa ja haastavia palapelejä odotettavissa sankareitamme varten näiden kerätessä johtolankoja ratkaistakseen suuremman ja synkemmän mysteerin. Esitellen muistettavan ääniraidan, laajennetun kerronnan ainutlaatuisesti piirretyn 2D-animoidun taiteellisesti korostettuna vaikuttavalla film noir -tyylillä, Bear with me vie pelaajat tunteellisen vuoristoradan läpi matkalle, joka päättää päähenkilöidemme kohtalon.