Omista enemmän, ole enemmän Battlefield Hardline Premium -jäsenenä. Premium laajentaa Battlefieldia tuomalla kaikki neljä laajennusta, 12 lisä-Battlepackia, eksklusiivisia esineitä ja paljon muuta. Sisältö antaa rahoillesi vastinetta, ja jäsenyys tuo muitakin etuja. Jäsenenä saat laajennusosat käyttöösi kaksi viikkoa ennen muita, mikä tuo etumatkaa kilpailuun. Ja jotta kaikki varmasti näkevät, että olet jäsen, voit tehdä Battlefield-kokemuksestasi ainutlaatuisen vain Premium-jäsenten saatavana olevilla maastopuvuilla, merkeillä ja muilla. Eikä siinä vielä kaikki – lisää etuja julkistetaan myöhemmin, joten pysy kuulolla.