Batman - The Telltale Series - Episode 3: New World Order
Penguinin televisioitu brutaali hyökkäys horjuttaa Gothamia. Brucena ja Batmanina sukellat syvemmälle Arkhamin lapsia ympäröivään juonittelun verkkoon. Suljettujen ovien takana salaperäinen Selina Kyle paljastaa lisää itsestään Brucelle. Hyökkäyksen seurauksena Brucen ystävä ja Gothamin uusi pormestari Harvey Dent on muuttunut perin pohjin. Keneen voi enää luottaa, kun Bruce Waynen - ja Batmanin - tulevaisuus voi olla yhden kolikon varassa? Viisiosaisen pelisarjan kolmas osa. Tämän lisämateriaalin ostamiseen vaaditaan Batman: The Telltale Series - Episode 1.