Batman - The Telltale Series - Episode 2: Children of Arkham - Disc
Dark Knightin elämä on kääntynyt päälaelleen: korruptio on tahrinut Gotham Cityn perustajasuvun, ja vanha ystävä on nyt vaarallinen vihollinen. Mihin Thomas Wayne oli sekaantunut, ja miksi hänet tapettiin? Bruce aikoo selvittää totuuden isästään ja lähtee kuulustelemaan Gothamin rikollisen menneisyyden hahmoja. Mutta kumman naamion hän pukee: miljardöörin vai lepakon? Suuret päätökset vaikuttavat lopullisesti Batmaniin ja hänen läheisiinsä, kun hän tapaa Arkhamin lapset. Viisiosaisen pelisarjan toinen jakso.