Batman: The Enemy Within - Episode 3
Odottamattoman jälleentapaamisen seurauksena Brucen huomio ja uskollisuus joutuvat kovalle koetukselle. Komisario Gordonin ja Amanda Wallerin välisen valtataistelun lisäksi Bruce joutuu tasapainottelemaan romanttisten velvollisuuksien ja soluttautumistehtävänsä välillä. Hänen sukeltaessa syvemmälle alamaailmaan rikollisten suunnitelmat alkavat selkeytyä, mutta miten kalliiksi hänen petoksensa tulee? Viisiosaisen pelisarjan kolmas osa. Tämän lisäsisällön ostamiseen vaaditaan Batman: The Enemy Within - Episode 1.