Batman: The Enemy Within - Episode 2
Vihollisen kuolema salaperäisen salamurhaajan käsissä oli vain alkua. Räjähdysten vavisuttaessa Gothamia Batman rientää kohtaamaan uuden vihollisen, mutta kohtaakin voiman, joka saattaa saada jopa yön ritarin polvilleen. Siviilissä miljardööri Bruce tapaa John Doen "ystävät" ja sotkeutuu juoneen, jota ei voi paeta. Batmanin ainoa vaihtoehto on sukeltaa mukaan juoneen - mutta millä hinnalla? Viisiosaisen pelisarjan toinen jakso. Tämän lisäsisällön ostamiseen vaaditaan Batman: The Enemy Within - Episode 1.