Batman: Return to Arkham - Arkham City
Batman: Arkham City puolestaan laittaa pelaajan liitelemään pitkin Arkham Cityä: raskaasti varusteltua slummia keskellä Gotham Cityä. Batman: Arkham City esittelee täysin uuden tarinan, joka yhdistää Batmanin universumin klassikkohahmot ja murhanhimoiset desperadot.