Banner Saga 2: Selviytymistila
Selviytymistila testaa taktista osaamistasi 40:ssä toinen toistaan hankalammassa taistelussa! Kokoa kuuden sankarin joukko Banner Saga -suosikkihahmoistasi ja johdata heidät taistoon vihollisaaltoja vastaan. Ansaitse mainetta, niin saat varustettua uusia esineitä ja hankittua uusia sankareita taisteluissa kaatuneiden tilalle. Kuinka pitkään selviydyt ja miten pärjäät muita vastaan sijoitustaulukoissa? Selviytymistila: Tässä haastavassa taistelupelitilassa tarkoituksesi on pysyä hengissä niin monessa taistelussa kuin mahdollista. Valitse 6 sankaria yli 40 suosikkihahmosi joukosta. Hyödynnä mainettasi ja värvää lisää sankareita, kun edistyt. Lopullinen kuolema – Taistelussa kaatuneet sankarit ovat menetettyjä ikuisiksi ajoiksi, mutta voit järjestää heille viikinkihautajaiset heidän maineensa hyödyntämiseksi, niin saat värvättyä uusia sankareita kaatuneiden tilalle. Pelaa tavallisella tai vaikealla vaikeusasteella ja katso, kuinka kohoat sijoitustaulukoissa ystäviäsi vastaan.