Bang-On Balls: Chronicles
Upeaa 3D-tasohyppelyä ja taistelua ovat inspiroineet luokkansa parhaat italialaiset putkimiehet, siniset siilit ja villit pussimäyrät! Ole BOB, varomaton pomppusankari, ja lähde eeppisiä seikkailuja ja kaaosta sisältävälle tehtävälle. Avoimen maailman tutkimusta ja tuhoa Pyöri tutkimusta täynnä oleviin avoimiin maailmoihin ja pistä ne samalla tuusannuuskaksi! Päihitä vastustajia ja pomoja, suorita jännittäviä haasteita ja paljasta piilotettuja salaisuuksia. Maailmat pursuavat aktiviteetteja, joita voit suorittaa omaan tahtiisi samalla, kun rikot lähes kaiken matkanvarrelta. Pompi ympäri historiaa Pompi useiden (hieman paikkansapitämättömien) historiallisten teemamaailmojen välillä, joista jokainen tarjoaa omat pelimekaniikkansa, esineensä ja vihollisensa. Viikinkiajalta merirosvojen aikakaudelle. Feodaalisesta Japanista avaruuskisaan. Vaihda maailmaa milloin vain ja säilytä edistymisesi. Yksinpeli, verkon yhteistyöpeli ja jaetun ruudun peli Pelaa yksin tai ystävän kanssa. Peli tukee yksinpeliä, kahden pelaajan jaettua ruutua ja neljän pelaajan verkon yhteistyöpeliä. Liity ja poistu pelisessioista milloin vain ja säilytä keräämäsi esineet ja aseet. Kattava hahmonmuokkaus Kerää aseita, suojia ja teemaesineitä hahmosi muokkaukseen. Ei sisällä maksullista kosmeettista sisältöä – päästä luovuutesi vapaaksi ja muokkaa hahmoa pelaamalla kerätyillä esineillä. Mukana tulevat ominaisuudet - Upeaa 3D-tasohyppelyä ja taistelua (hieman paikkansapitämättömissä) historiallisissa maailmoissa. - Täynnä sisältöä. Haasta vihollisia, pelasta liittolaisia, suorita tavoitteita, paljasta salaisuuksia ja kerää teemaesineitä ja aseita. - Törmäile, syöksy ja jyrää tuhoutuvissa ympäristöissä. - Muokkaa hahmoa valtavalla määrällä lippuja, esineitä, aseita ja teemakoristeita, joista kaikki kerätään pelaamalla. - Jopa neljän pelaajan yhteistyöpeli verkossa ja kahden pelaajan jaetun ruudun peli. Saumattomat kaverisessiot, joissa säilytät kaiken keräämäsi. - Se opettaa historiaa. Tavallaan.