Bag of Gold (550)
Battle Islandin 550 Gold-kultakolikkoa (päävaluutta) Lisää rahaa Battle Islandsin kassaasi ostamalla Bag of Gold. Kullan avulla voit saada rakennusurakan päätökseen välittömästi ja vahvistaa etulinjaasi!