Bag of Gems
Osta 2300 jalokiviä, pelin sisäistä valuuttaa, jolla voit ostaa asuja, lisävarusteita, lemmikkejä (vain kosmeettinen), lukittavia laatikoita, inventaariotilaa ja paljon muuta!