Awesomenauts Assemble!
On vuosi 3587, Konflikti ulottuu halki tähtien ja valtavat robottiarmeijat ovat jumittuneet pysyvään pattitilanteeseen. Havitellessaan galaktista yliherruutta ne kutsuvat avukseen universumin mahtavimmat palkkasotilaat: The Awesomenauts! Awesomenauts Assemble! on kehitetty helposti liityttävään 3v3 toiminta-tasohyppelyn muotoon. Peli tuo yhteen palkkasotilaiden parhaimmiston universumin toiselta puolelta taistellakseen 3-vastaan-3 areenoilla! Laadi strategioita, päivitä ja kustomio jokaisen hahmon kyvyt sopivaksi pelityyliisi. 2D-moninpeli, joka aloitti kaiken, on tullut takaisin!