Aven Colony - Cerulean Vale
Tervetuloa Cerulean Valen petolliseen erämaahan. Tämä ylimääräinen hiekkalaatikkokartta sisältää tähän mennessä julmimman ympäristön ja suurimmat palkinnot. Vedä itsesi aurinkokunnan ulkopuolisen selviytymisen äärirajoille. TUTKI UPEAA UUTTA BIOMIA: Löydä muinaisen merenpohjan jäänteet, jotka murskautuneet atsuriittimikrokristallit ovat värjänneet siniseksi. SELVIYDY ERÄMAASSA: Maan viljelyskasvit eivät suostu kasvamaan tässä entisessä merenpohjassa. Valmistaudu viljelemään paikallisia kasveja, jotta selviydyt tässä vihamielisessä ympäristössä. TEHOSTA SIIRTOKUNTAASI: Tuota huomattavia määriä sähköä hyödyntämällä Aven Primen tuottavimpia zorium-esiintymiä. SELVIYDY MYRSKYSTÄ: Valmistaudu alueeseen, jolla on planeetan hankalimmat sääolosuhteet!