Tiedossa on huikeita ilmataisteluja pilvisen metsän huippujen lomassa Pandoran läntisten rajamaiden uudella upealla vuoristoalueella. Tutustu uuteen avoimeen maailmaan, jossa bansheella lentäminen on entistä jännittävämpää! – Sabotoi RDA:n ilmasaattueita uusilla banshee-taidoilla ja aivan uudella kiinnitetyllä aseella. – Tapaa eristäytynyt na’vi-klaani ja taistele heidän kanssaan huippujen aluetta tuhoavaa RDA:ta vastaan. – Nauti uudesta pystysuuntaisesta alueesta: se on täynnä kanjoneita ja luolia, joiden varjoissa piilee odottamattomia vaaroja.