Avaa kaikki tilat
Avaa Son of Sparda-, Dante Must Die-, Heaven or Hell-, Hell and Hell- ja Bloody Palace -pelitilat. Huom: Tämä ei avaa tehtäviä tai pelitiloissa olevaa sisältöä. Tämä ei myöskään avaa kaikkia Libraryssa olevia esineitä.