Atomic Heart - Midas Glove Skin (Windows)
Midas Glove Skin sisältyy Atomic Passiin. Hanki Atomic Pass, niin saat erityisen Midas-ulkoasun hanskalle! Pue CHAR-les kauniin kultaisiin kuteisiin ja jäädytä, sähköistä ja polta vihollisesi tyylillä.