Atomic Heart - Labor & Science Weapon Skin Pack
Selviydy pelin kierosta maailmasta ja kukista tappajarobotit ja mutantit tyylillä tällä paketilla, jolla saat käyttöön kaksi kultaista erityisulkoasua Axelle ja Electric Gunille.