Asujen yhteensopivuus
Lataa tämä yhteensopivuuspaketti, niin näet vastustajasi vaihtoehtoiset asut 2014 haastajien asupaketista! Huomautus: Sisältö sopii vain Ultra Street Fighter IV -peliin. Tämä on vain yhteensopivuuspaketti - se ei anna sinun käyttää vaihtoehtoisia asuja.