Asu: Trendikäs puku
Tähän Noctisin tyylikkääseen asukokonaisuuteen kuuluu Lucisin trendikkäimpiä vaatteita ja asusteita: Behemoth-takki, Lucisin kuninkaan riipus ja Caelum-kello.