Asterigos: Curse of the Stars - Northwind Legion Gear
Northwind Legion Gear sisältää eksklusiivisen panssarin ja helysarjan, jotka vahvistavat hahmoa pelin alkuvaiheessa. Asu: Northwind Tempest -sarja Northwind Legionin soturin tunnistettava panssari. Perinteisesti kaikkien Northwind Legionin soturien oli läpäistävä Trial of Tempest ‑koetus. Tämä Anbarin taidokkaasti valmistama panssarisarja kestää kaikkein vaativimmatkin olosuhteet. Hely: Brooch of the Warhound Perheen rakastettua sotahurttaa kuvaava puinen rintakoru, jonka Hilda sai veljeltään Carlilta 5-vuotissyntymäpäivänään. Se on yksi harvoista esineistä, joka auttaa Hildaa pitämään menehtyneen sisaruksen mielessään. Hely: Northwind Medallion Hilda sai tämän medaljongin, kun hän oli suorittanut ensimmäisensä tehtävänsä Northwind Legionin soturiksi tultuaan. Komentaja Harold antoi medaljongin Hildalle henkilökohtaisesti merkiksi arvostuksesta, mutta myös muistutukseksi säilyttää aina tyyneytensä aikuisena soturina.