Assetto Corsa - Red Pack -lisäosa
ASSETTO CORSAn "RED PACK" -lisäosa sisältää seitsemän legendaarista italialaista urheiluautoa ja Itävallassa sijaitsevan RedBull Ring -radan. Punainen on ollut moottoriurheilun alkuajoista lähtien italialaisten valmistajien ja tallien historiallinen väri. Teemaa mukaillen RED PACK sisältää monta haluttua autoja tunnetuimmilta italialaisilta valmistajilta, Ferrarilta, Lamborghinilta ja Maseratilta! AUTOT: Ferrari SF-15T Ferrari F138 Ferrari 488 GT3 Maserati 250F 6C Maserati 250F T2 12C Maserati GranTurismo MC GT4 Lamborghini Aventador SuperVeloce RATA: Spielberg REDBULL Ring Ferrari SF15-T on toinen Ferrarin valmistama GP-auto turbomoottoreiden uudelleenesittelyn jälkeen vuonna 2014. Ferrari F138 on kaudella 2013 käytetty F1-auto. Sillä ajoivat kaksinkertainen maailmanmestari Fernando Alonso ja hänen tallikaverinsa Felipe Massa.