Assetto Corsa - Prestige Pack DLC -lisäosa
Assetto Corsa Prestige Pack DLC -lisäosa sisältää yhdeksän ylimääräistä autoa – Ferrari 488 GTB, Audi R8 V10 Plus, Corvette C7 Stingray, Ford Mustang 2015, Lamborghini Gallardo SuperLeggera, Nissan GT-R Nismo 2014, Toyota GT-86, Audi A1 S1 ja BMW M4 Coupe. Tunne tarkkuus. Tunne voima. Ota huomioon, että Ferrari 488 GTB, Audi R8 V10 Plus ja Corvette C7 Stingray kuuluvat myös Performance Pack DLC -lisäosaan, joten älä osta niitä molempia. Tämä on muutakin kuin vain peli. Tämä on todellinen ajosimulaattori. Assetto Corsa nostaa yhdessä maineikkaimpien autonvalmistajien kanssa simulaattoreiden riman uudelle tasolle keskittymällä virheettömään ajorealismiin ja suureen tarkkuuteen pelin jokaisella osa-alueella. Kaikki autot on mallinnettu äärimmäisen tarkasti ja niiden kaikkien käyttäytyminen ja suorituskyky on otettu valmistajien todellisista tiedoista ja telemetriasta.