Assetto Corsa – Porsche-lisäosa nro 2
Assetto Corsan Porsche-lisäosa nro 2 sisältää seitsemän saksalaisen Porschen upeaa autoa: - Porsche 911 GT3 RS - Porsche 718 Spyder RS - Porsche Cayman GT4 - Porsche 718 Boxster S Manual Transmission - Porsche 718 Boxster S PDK - Porsche 919 Hybrid 2015 - Porsche 911 GT1 - Porsche 962c long tail - Porsche 962c short tail Älä osta, jos olet jo hankkinut Assetto Corsa -kausipassin – kausipassin omistajat saavat tämän lisäosan ilman lisämaksua Tämä on muutakin kuin vain peli. Tämä on todellinen ajosimulaattori. Assetto Corsa nostaa yhdessä maineikkaimpien autonvalmistajien kanssa simulaattoreiden riman uudelle tasolle keskittymällä virheettömään ajorealismiin ja suureen tarkkuuteen pelin jokaisella osa-alueella. Kaikki autot on mallinnettu äärimmäisen tarkasti ja niiden kaikkien käyttäytyminen ja suorituskyky on otettu valmistajien todellisista tiedoista ja telemetriasta.