Assetto Corsa – Porsche-lisäosa nro 1
Assetto Corsan Porsche-lisäosa nro 1 sisältää seitsemän saksalaisen Porschen upeaa autoa: - Porsche 911 Carrera S - Porsche 918 Spyder - Porsche 917/30 Spyder - Porsche 911 Carrera RSR 3.0 - Porsche Cayman GT4 Clubsport - Porsche 718 Cayman S - Porsche 935/78 Moby Dick Älä osta, jos olet jo hankkinut Assetto Corsa -kausipassin – kausipassin omistajat saavat tämän lisäosan ilman lisämaksua Tämä on muutakin kuin vain peli. Tämä on todellinen ajosimulaattori. Assetto Corsa nostaa yhdessä maineikkaimpien autonvalmistajien kanssa simulaattoreiden riman uudelle tasolle keskittymällä virheettömään ajorealismiin ja suureen tarkkuuteen pelin jokaisella osa-alueella. Kaikki autot on mallinnettu äärimmäisen tarkasti ja niiden kaikkien käyttäytyminen ja suorituskyky on otettu valmistajien todellisista tiedoista ja telemetriasta.