Assetto Corsa – kausipassi
Kausipassilla saat alennuksen ja seuraavat tulevat ladattavat sisällöt – JAPANESE PACK -lisäosa, RED PACK -lisäosa ja tulossa olevat PORSCHE-lisäosat. Yhteensä yli 30 uutta autoa sekä Red Bull -rata. Sisältää myös ainutlaatuisen ulkoasun. Red Pack -lisäosan sisältö: AUTOT: Ferrari SF-15T Ferrari F138 Ferrari 488 GT3 Maserati 250F 6C Maserati 250F T2 12C Maserati GranTurismo MC GT4 Lamborghini Aventador SuperVeloce RATA: Spielberg REDBULL Ring Japanese Pack -lisäosa: - Mazda MX-5 2015 - Mazda MX-5 CUP - Mazda RX-7 Spirit R + tuunattu versio - Toyota Supra MK IV + time attack- ja driftausversiot - Toyota AE86 Trueno + tuunattu versio ja driftausversio - Nissan 370Z NISMO - Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec Porsche-lisäosat sisältävät yli kaksikymmentä merkin klassikkoautoa. Jotkin lisäsisällöt on mahdollista ostaa myös itsenäisesti ilman kausipassia, joten ole varovainen, että et osta sisältöä kahteen otteeseen. Mitään kausipassin hankintaan liittyviä maksuja (sisältäen minkä tahansa itsenäisen lisäsisällön oston toiseen kertaan kausipassista erikseen) ei palauteta.