Assetto Corsa - Japanese Pack -lisäosa
Assetto Corsa vastaa pelaajayhteisön toiveisiin ja esittelee ylpeänä Japanese Pack -lisäosan, joka sisältää yhteensä kaksitoista uutta versiota seitsemästä japanilaisesta autosta. Se on täydellinen sekoitus erityyppisiä autoja eri autoluokista ja eri aikakausilta. - Mazda MX-5 2015 - Mazda MX-5 CUP - Mazda RX-7 Spirit R + tuunattu versio - Toyota Supra MK IV + time attack- ja driftausversiot - Toyota AE86 Trueno + tuunattu versio ja driftausversio - Nissan 370Z NISMO - Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec Kehitystiimi on tehnyt uskomattoman läheistä yhteistyötä autonvalmistajien kanssa, jotta autot voidaan mallintaa mahdollisimman yksityiskohtaisesti ja jotta peli voi tarjota sitä tunnelmaa ja jännitystä, jota vain nämä automallit voivat tarjota. Tämä on muutakin kuin vain peli. Tämä on todellinen ajosimulaattori.