Assetto Corsa Competizione – 2024 -paketti
Koe Assetto Corsa Competizione sekä kaksi suosituinta sisältöpakettia. SISÄLTÖ Assetto Corsa Competizione ACC GT2 -lisäsisältöpaketti 24h Nurburgring -lisäsisältöpaketti Koe GT3-mestaruuskisojen aito tunnelma, kun ajat kilpaa virallisilla radoilla tosielämän kuljettajia, talleja ja autoja vastaan. Pelin kaikki yksityiskohdat vastaavat tosielämää tarkemmin kuin koskaan aikaisemmin konsolipeleissä. GT2-paketti tuo peliin 6 uutta GT2-autoa sekä legendaarisen eurooppalaisen radan, Red Bull Ringin. 24h Nurburgring saapuu Assetto Corsa Competizioneen. Nordschleife, jota kutsutaan myös vihreäksi helvetiksi, houkuttelee jatkuvasti tuhansia ammattilaisia ja harrastajia ympäri maailmaa. Se on ehkä maailman legendaarisin kilparata. Monien mielestä se on yksi kaikkien aikojen haastavimmista maantieradoista. Sen 20,7 kilometrin pituisella radalla on yli 70 mutkaa, jotka haastavat kokeneimmatkin kuljettajat.