Tutki uusia kohteita ja selvitä Mustasaaren, Mysteerisaaren ja Uhrisaaren salaisuudet löytääksesi piilotettuja kirstuja, joiden avulla saat käyttöösi uusia asuja sekä aseita Edwardille ja keulakuvia sekä purjeita laivallesi, Jackdaw'lle. Erotu moninpelissä uusilla ja rajoitetulla asukokoelmilla, kuvilla, arvonimillä, reliikeillä ja tunnuksilla!