Assassin's Creed Unityn tapahtumien jälkeen Arno päätyy Saint Denisin pahaenteiseen kaupunkiin.. Tutki levottoman kaupungin kapeita katuja ja sen laajaa maanalaista nekropolia, joka koostuu mutkikkaasta katakombien ja luolien verkostosta. Se on Ranskan maineikkaiden kuninkaiden ja heidän salaisuuksiensa viimeinen leposija. Etene Arnon uuden lyhdyn turvin pimeässä, karkota olioita ja ratkaise muinaisia pulmia. Lyhty sammutettuna voit edetä hiipimällä pimeässä ja katakombien varjoissa. Kohtaa taistelussa ryöstäjät (Raiders), aggressiivinen vihollisfaktio, joka häpäisee Saint Denisin hautoja. Taistele raakoja uusia vihollisia vastaan giljotiinitykillä, tehokkaalla aseella, jolla Arno pystyy tuottamaan räjähdyksiä kaukaisuudessa ja hävitystä lähitaistelussa. Kohtaa vanhoja ja uusia tuttavuuksia uudessa tarinassa, jossa Arno selvittelee Saint Denisin basilikan alla lymyileviä salaisuuksia löytääkseen vapahduksen. Uudet aseet ja varusteet ovat yhteensopivia pääpelin kanssa.