Assassin's Creed -triplapaketti: Black Flag, Unity, Syndicate
Assassin's Creed 4 Black Flag: Karibianmeri, 1715. Legendaariset merirosvot hallitsevat maata ja merta, he ryöstävät rikkauksia ja pudottavat imperiumeja polvilleen. Näiden henkipattojen joukossa on Edward Kenway, peloton nuori kapteeni, joka ansaitsee merirosvojen kunnioituksen, mutta jonka ahneus ja kunnianhimo saattaa tuhota kaiken heidän rakentamansa. Assassin's Creed Unity: Pariisi, 1789. Harvat ja valitut ovat johtaneet Ranskaa vuosisatojen ajan. Ei enää. Tänä päivänä Pariisin asukkaat nousevat tyranniaa vastaan. Kansakunnan kohtalo on assassiinin veitsen varassa yhden historian kaoottisimman ja väkivaltaisimman vallankumouksen keskellä. Assassin's Creed Syndicate: Lontoo, 1868. Teollinen vallankumous rikastuttaa eliittiä, kun työväenluokat pysyvät hädin tuskin hengissä – kunnes kaksi assassiinia ilmestyy alamaailman syövereistä heidän avukseen.