Assassin's Creed Syndicate - Victorian Legends -paketti
Victorian Legends -paketti kunnioittaa eräitä viktoriaanisen aikakauden kuuluisimpia romaaneja. Vedenalaiset seikkailut, vampyyrit ja ihmisen luomat hirviöt heräävät eloon huippuluokan aseina ja varusteina, jotka antavat Jacobille ja Evielle tyylikkään etulyöntiaseman temppeliherroja vastaan. Tämä Animus-vippaskonsti sisältää Evien asun, kolme asetta ja kaksi varustetta. Näitä käyttääkseen pelaajien täytyy olla vähintään tasolla 7.