Assassin's Creed Syndicate – Streets of London -pakett
Tämä yli 45 minuuttia pelattavaa sisältävä paketti laajentaa Assassin's Creed Syndicate -kokemusta tehtävillä, aseilla ja varusteilla: Aloitetaan Darwin and Dickens Conspiracy -tehtävistä: Suorita kaksi pulssia nostattavaa tehtävää, jotka vievät sinut Lontoon vaikutusvaltaisimpien miesten lähipiiriin. Puolusta Charles Darwinin havaintoja niiltä, jotka tappaisivat pitääkseen hänet hiljaisena. Ja auta legendaarisen kirjailija Charles Dickensin ystävää säilyttämään salaisuus, joka voisi tappaa hänet. Tämä paketti sisältää myös Runaway Train -tehtävän: Sinun täytyy etsiä ja korjata ohjaamattomana läpi Lontoon kiitävän junan kriittiset viat ennen kuin aika loppuu. Tämä tehtävä tarjoaa 15 minuuttia pelattavaa. Lopuksi tämä paketti sisältää useita erilaisia varusteita ja aseita sekä Jacobille että Evielle: 13 asetta, 6 varustetta ja 3 asua. Jos olet hankkinut rajoitettua sisältöä ennakkotilaustarjousten tai keräilyversioiden kautta, saatat jo omistaa osan tämän paketin sisällöstä.