Assassin's Creed Syndicate - Steampunk-paketti
Lisää arsenaalisi hieman höyryvoimaa uudella esinesetillä, jonka ovat luoneet teollisen vallankumouksen innovatiivisimmat ja erikoisimmat mielet. Tämä Animus-hakkerointi sisältää korkealaatuisten ihmeiden kokoelman: Jacobin asu, kolme asetta ja kaksi varustetta. Näitä käyttääkseen pelaajien täytyy olla vähintään tasolla 7.