Auta Duleep Singhiä lunastamaan syntymäoikeutensa maharadžana. Hän ottaa perintöään tavoitellessaan mittaa temppeliherroista ja koettelee ystävyyttään kuningattaren kanssa. Tutustu kymmeneen upouuteen tehtävään Lontoossa! Nämä tehtävät aukaistaan, kun kolmas sekvenssi on suoritettu.