Osta tämä paketti, niin saat 1 000 Helix Creditiä. Saat bonuksena 200 ylimääräistä Helix Creditiä, joka kerta kun ostat tämän paketin. Helix Crediteillä voidaan hankkia lisää pelirahaa, nikkarointiresursseja ja muita aikaa säästäviä esineitä.