Osta tämä paketti, niin saat 2 000 Helix Creditiä. Saat bonuksena 1 000 ylimääräistä Helix Creditiä, joka kerta kun ostat tämän paketin. Helix Crediteillä voidaan hankkia lisää pelirahaa, nikkarointiresursseja ja muita aikaa säästäviä esineitä.