Assassin's Creed Rogue - Komentajapakkaus
Ryhdy kauhistuttavimmaksi merikapteeniksi komentajaesineillä laivaasi, aseilla ja uudella asulla: Merten valtias -keulakuva, Morden-pistoolit, englantilainen lohikäärmemiekka ja tikari sekä kapteenin asu. Hanki rajoitettu bonustehtävä: Fort de Sablen piiritysTässä linnakehyökkäystehtävässä jatketaan meritaistelua Uuden Maailman kartoittamattomalla pohjoisalueella.