Assassin's Creed Revelations -- The Lost Archive
Tutki Kohteen 16 sekä Lucy Stillmannin salaperäistä menneisyyttä täysin uudessa, kahden tunnin mittaisessa yksinpelisisällössä. Siinä käytetään Assassin's Creed Revelations -pelin nykypäivän Desmond-kohtauksissa esiteltyä innovatiivista kerrontaa sekä pulmatasopeliä.Lataa The Lost Archive ja avaa seuraavat ominaisuudet:- Uudet yksinpeliominaisuudet: kolme olemusta (Ezion turkkilainen salamurhaajapanssari, Altaïrin kaapu ja Brutuksen panssari) + kantokyvyn päivitykset (aseen, varsijousen ja pommin kantokyvyt) + yksi lisätehtävä: ""Vlad the Impaler Prison""- Uudet moninpeliominaisuudet: kolme hahmoa (ristiretkeläinen, ottomaanien narri ja ottomaanien tohtori)"