Pelaa uusia seikkailuja, nosta tasorajaasi ja päivitä assassiinia Assassin's Creed Origins Season Passilla. Pääsee 2018 aikana käsiksi kahteen merkittävään lisäosaan Hidden Ones: Jatka seikkailuasi Bayekilla hänen johtaessa Hidden Onesia vuosia Originsin tapahtumien jälkeen täysin uudella alueella. Curse of the Pharaohs: Tutki salaperäistä maailmaa, missä taistelet Egyptin mytologian olentoja vastaan. Taistele muumioiden ja hirmuisten hirviöiden kanssa yliluonnollisessa maailmassa. Avaa kaksi rajoitettua muokkauspakettia Roman Centurion-paketti: Pukeudu Rooman hurjimman soturin leijonannahkaan ja täydennä rajoitettu varustuksesi kahdella aseella, yhdellä kilvellä ja yhdellä ratsulla. Horus-paketti: Horus, egyptiläinen taivaanjumala, osoittaa assassiinillesi suosiotaan tällä rajoitetulla asulla. Mukana tulee yksi ratsu, kaksi jousta ja yksi kilpi. Season Passin mukana tulee myös Rajoitettu Day One -ase ja Helix Creditien peruspaketti (500)