Taistele Roman Centurion -paketilla yhtenä Julius Caesarin mahtavimmista sotureista. Pukeudu Rooman hurjimman soturin leijonannahkaan ja täydennä rajoitettu varustuksesi kahdella aseella, yhdellä kilvellä ja yhdellä ratsulla.