Horus, egyptiläinen taivaanjumala, osoittaa assassiinillesi suosiotaan tällä rajoitetulla asulla. Ratsasta Apophiksella, ainutlaatuisella käärmepaholaisen mukaan nimetyllä kamelilla, ja ota käyttöösi kaksi jousta ja yksi kilpi, jotka ovat jumalten arvoisia.