Assassin Madness -paketti
Tehosta Vault-metsästyskokemustasi tuoreella uudella tyylillä! Tämä paketti sisältää Murder of Cr0ws -pään sekä The Nature of Fear -ulkoasun Assassin-hahmolle. Ne löytyvät hahmonmuokkausvalikosta! Tämä sisältö ei ole osa Season Pass -passia.