Ary and the Secret of Seasons
Matka mahtavan Valdin maailman läpi! Ary ja Secret of Seasons on palkittu seikkailupeli, joka seuraa nuorta tyttöä Aryelle, tai Ary, hänen kulkiessan Valdin suurenmoisen maailman läpi. Tulemalla Talven vartijaksi, Ary saavuttaa kyvykkyyden manipuloida vuodenaikoja ympärillään. Ary oppii ohjaamaan vuodenaikoja ja käyttämään niitä vihollisten päihittämiseen, esteiden ylitykseen ja ratkaisemaan vaikeita ongelmia Valdissa kulkiessaan. Kauan sitten, Valdin maailmaa uhkasi pahan kuva. Kamppailun jälkeen, hänet päihitti legendaarinen soturi ja asetettiin tyrmään, koko iankaikkisuudeksi. Varmistaakseen maagin vankeuden, neljä suurta tietäjää vannoi vartioivansa ja suojaavansa tyrmää. Heistä tuli ensimmäiset vuodenaikojen vartijat, salamyhkäinen organisaatio, joka nyt tunnetaan historiassa ja legendoissa. Kun mystinen voima sekoittaa Valdin vuodenajat, Ary päättää avustaa vuodenaikojen vartijaa ja lähtee etsimään sekasorron syytä. Käyttäen järkeään ja rohkeuttaan, Aryn täytyy päihittää vihollisia, salaisia suunnitelmia, ja tunkkaisia perinteitä Valdin säästämiseksi ja tuodakseen tasapainon maailmaan. Avainominaisuudet - Palkitsevaa samoamista. Vuodenaikojen voiman valjastamana, Ary voi kulkea mahtavia maisemia hakien uusia määränpäitä, ratkaisten hämmästyttäviä palapelejä. - Mukanaan vievää tarinankerrontaa. Ary on rekrytoitu auttamaan vuodenaikojen vartioita, vanha organisaatio, jossa jäykät perinteet. Hänen edetessään tuntemattomissa sijaintipaikoissa Valdissa, Ary löytää salaisuuksia ja piilotettuja tarkoituksia vuodenaikojen vartioiden takana. - Dynaamiset ympäristöt. Manipuloi maailmaan Aryn ympärillä hänen ympäristövoimillaan. Astele ekosysteemien välissä taivuttaaksesi maailmaa ja vuodenaikaa hänen tarpeitaan varten. - Vuolas taistelu. Aryn taidot testataan hänen kohdatessaan vihollisia, jotka katkaisevat hänen etenemisensä, paikallisista asukkaista valtaisiin petoihin, hän käyttää kaikkea mahdollista läpäistäkseen monumentaaliset vaikeudet. - Houkutteleva 3D-maailma. Kaunis visuaalinen yhdistettynä kiehtovaan ääniraitaan luo vallitsevan ilmapiirin, josta varmasti tulee muistettava pelikokemus.