Artifex Mundi Ultimate Collection
Artifex Mundin Ultimate Bundle on parhaiden piiloesineseikkailujemme kokoelma. Jokainen tämän paketin peli on paketoitu erilaiseen teemaan ja tarjoaa omaleimaisen kokemuksen. Paljasta uponneen sivilisaation salaisuudet, vapauta kaupunkeja hirviöiltä ja matkaa kaukaisiin kohteisiin. Tämä paketti tarjoaa jokaiselle seikkailupelifanille jotakin.