Arrow-malli
Muutu Stephen Amelliksi hankkimalla tämä Green Arrow -malli, joka pohjautuu CW:n uusimpaa hittiohjelmaan Arrow! Näytä häneltä, kuulosta häneltä ja suojele kaupunkia kuin hän, yksi vihollinen kerrallaan.