Armored Warfare - 4 200 kultaa
Kulta on Armored Warfaren premium-valuuttaa. Sillä voi hankkia premium-ajoneuvoja, krediittejä tai lisää premium-aikaa pelinsisäisen Autotalli-käyttöliittymän kautta.